De lekkagemelder, rookmelder, koolmonoxidemelder en gasmelder werken altijd. Ook als u thuis bent en het alarm niet is ingeschakeld. Bij de overige melders kan de monteur voor u instellen welke componenten er in werking moeten zijn wanneer u thuis bent.
Ja. Ons inbraakalarm wordt altijd compleet geleverd en geïnstalleerd.
U kunt dit doorgeven aan onze klantenservice via het telefoonnummer 045-4100130. Onze monteur zal het alarmsysteem demonteren en in uw nieuwe huis installeren. Hier zijn wel kosten aan verbonden.
Waarschijnlijk moet de batterij vervangen worden. Om te controleren of dit het geval is, kunt u contact opnemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 045-4100130.
Nee. De componenten communiceren via een gecodeerd signaal waardoor het alarmsysteem van uw buren geen storing zal geven met uw systeem of andersom.
Secura Security biedt ook huisdiervriendelijke melders. Vraag ons naar de mogelijkheden.
Wij adviseren altijd om rookmelders te plaatsen. Sinds 2003 is het in nieuwbouwwoningen zelfs wettelijk verplicht. Op iedere verdieping waar mensen slapen en in de centrale hal moeten rookmelders aanwezig zijn. Indien u een alarmsysteem heeft, dan kunt u kiezen voor daarbij passende rookmelders die ook worden aangesloten op het alarmsysteem (en meldkamer). In het geval er rook gesignaleerd wordt, ontvangt u van het inbraakalarm (en meldkamer) een melding.
Belt u in het geval van een technisch probleem gerust met onze helpdesk op werkdagen van 08:00-19:00 uur via het telefoonnummer 045-4100130.
Natuurlijk voorzien wij u graag van alle informatie en inventariseren wij uw behoefte.
Wij komen vrijblijvend bij u langs. Op basis van dit gesprek maken wij een offerte voor u.
Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Wij geven op het Jablotron 100 inbraakalarm maar liefst 7 jaar garantie! Dit is op de componenten.
Uiteraard niet op batterijen en accu's.
U kunt het Jablotron 100 inbraakalarm op de volgende manieren:
- met een code
- met een tag/druppel
- met een afstandbediening
- via de app
In de regel gaan deze 2 tot 4 jaar mee.
Nee, Bij ons heeft u geen maandelijkse kosten! Het Jablotron 100 inbraakalarm geeft alarmmeldingen per app (bellen en sms kan uiteraard ook).
Het is wel mogelijk om hier een 'echte' meldkamer aan te koppelen. Bel voor meer vragen met onze klantenservice op telefoonnummer 045-4100130.
Ja. U kunt het alarmsysteem in- en uitschakelen door middel van de MyJablotron app of met een (luxe) afstandsbediening.
Om uw wachtwoord te resetten, kunt u contact opnemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 045-4100130.
Mocht dit probleem zich voordoen dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 045-4100130.
Wanneer u uw afstandsbediening bent kwijt geraakt dan is het aan te raden om direct contact met onze helpdesk op te nemen. Voor de aanschaf van een nieuwe afstandsbediening kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 045-4100130.